2024-01-30 gimnazijos psichologės R. Šakauskienė mokytojams skaitė paskaitą „Formuojamojo vertinimo svarba mokinio individualios pažangos skatinimui ir jo įgyvendinimo strategijos“. Pirmoje paskaitos-pratybų dalyje buvo nagrinėjamos dvi formuojamojo vertinimo strategijos: sutarti dėl ugdymosi lūkesčių, tikslų, siekių ir sėkmės kriterijų; sudaryti sąlygas mokiniams parodyti tai, ką išmoko. Antroji paskaitos-pratybų dalis, kurioje numatyta nagrinėti dar tris formuojamojo vertinimo strategijas, vyks vasario viduryje.
Partneriai
Kalendorius
Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |