„Geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtą kartų išgirsti“ – taip sako liaudies išmintis.
Taip nusiteikę vasario 3 d. II kl. moksleivius pakvietėme į atvirą integruotą fizikos – vokiečių kalbos pamoką „Opinės iliuzijos“ – „Optische Illusion“. Ši pamoka yra Goethe’s instituto organizuojamo projekto „Integruotas dalyko ir vokiečių kalbos mokymas Lietuvos mokyklose“ dalis (CLILIG projektas). Pamoka vyko netradicinėje erdvėje „VILNIL“ – Iliuzijų muziejuje, Vokiečių g. 8.
Iliuzijos jau ne vieną dešimtmetį glumina ir stulbina. Nors ir gyvename informacijos amžiuje, tačiau iliuzijos vis dar sugeba sukurti šlakelį magijos. Pamokoje moksleiviai pasinėrė į nuostabų optinių iliuzijų pasaulį, kur iliuzijos susipina su mokslo išradimais ir menu: fizika ir optika eksponuojama kartu su mįslingais meno kūriniais ir klasikinėmis paslaptimis. Optinės iliuzijos parodo mums, kaip lengva manipuliuoti realybe. Smegenys, užuot perdavusios akimis matomą informaciją, kaip tai padarytų kamera, bando suprasti, ką iš tiesų mes matome.
Atlikdami  bei aptardami užduotis, mokiniai nagrinėjo ne tik fizikos procesus, bet ir gilino vokiečių kalbos žinias: išmoko vartoti naują  leksiką, buvo sudarytas teminis lietuvių-vokiečių kalbų žodynėlis. Integruojant pamokas mokymo dalykas tampa įdomesnis, labiau suprantamas,  žinios gilesnės, ugdomas kritinis mąstymas, skatinamas susidomėjimas mokomąja medžiaga, tobulinama vokiečių kalba.
Fizikos mokytoja Irena Šauklienė
Vokiečių kalbos mokytoja Irina Voitiuk