Šiais metais gimnazijos pedagogai dalyvauja projekto „Profesinio mokymo ir suaugusiųjų švietimo sistemos tarptautiškumo plėtra“ stažuotėse. Prieš pat prasidedant mokslo metams mokytojos Vilma Auglytė, Asta Užaitė ir Irina Voitiuk vyko į mokymus Estijoje, skirtus susipažinti su Estijos švietimo sistema, aptarti suaugusiųjų motyvavimo bei inovatyvių mokymo metodų. Stažuotės metu pedagogės klausėsi Tiina Jääger, papasakojusios apie Estijos suaugusiųjų švietimo sistemą, aplankė neformalųjį švietimą siūlančią suaugusiųjų mokyklą (Tallinn Folk High School), kurią pristatė Hannelore Juhtsalu, vyko į Paide miestelį, kuriame įsikūrusios ir formalųjį ir neformalųjį švietimą teikiančios suaugusiųjų mokymo įstaigos, bei svečiavosi Talino universitete.
Mokytojos dalyvavo seminaruose su Merle Lõhmus (Tallinn Technical University), kuri aptarė emocijų ugdymo procese svarbą ir tai, kaip emocijos susijusios su besimokančiųjų motyvavimu, Erle Nõmm (Study Centre TÕRU), kuri palygino modernizmo ir postmodernizmo ypatumus ir kalbėjo apie tai, ką reiškia būti mokytoju besikeičiančiame pasaulyje, bei Marin Johnson, kuri suorganizavo praktinius skaitmeninių ugdymo priemonių panaudojimo mokymus.  
Savo patirtimi mokytojos dalijasi su kitais suaugusiųjų švietėjais: Vilma Auglytė bei Irina Voitiuk apie stažuotę papasakojo platformos EPALE skaitytojams: Vilma paskelbė tinklaraščio įrašą „Estijos patirtis: „padlet“ – virtuali bendravimo ir bendradarbiavimo erdvė“ https://epale.ec.europa.eu/lt/blog/estijos-patirtis-padlet-virtuali-bendravimo-ir-bendradarbiavimo-erdve , o Irina kartu su kolegėmis iš Telšių Aušra Sirutiene,  Jolanta Stoniene bei Jonavos suaugusiųjų ir jaunimo centro mokytoja Erika Vaitkevičiene dalijosi naudingomis žiniomis EPALE naujienų centro puslapyje https://epale.ec.europa.eu/lt/content/naudingos-zinios-suaugusiuju-svietejams
Na o moksleivių rudens atostogų gimnazijos pedagogai praktiškai išbandė naujus dalykus: Vilma Auglytė pakvietė kolegas į seminarą „Stažuotės Estijoje patirtis: 3 (4) skaitmeniniai įrankiai – mokytojo pagalbininkai“, o Asta Užaitė pasiūlė neformalią diskusiją poilsio kambaryje, kurios metu, pasiremdama  Erle Nõmm paskaita, lygino modernizmą ir postmodernizmą, kalbėjo apie mokytojui kylančius iššūkius postmoderniame pasaulyje.